Στο fixerlab κανουε επισκευη σε ολα τα μοντέλα desktop και καθε βλαβη

Επισκευή Σταθερού Ηλεκτρονικού Υπολογιστή

Service Desktop PC

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Format Desktop PC (Η/Υ)

20
χωρίς ΦΠΑ
25
με ΦΠΑ

Αλλαγή / Αναβάθμιση μνήμης Desktop PC (Η/Υ)

από 15
χωρίς ΦΠΑ
από 19
με ΦΠΑ

Επισκευή / Αλλαγή ανεμιστήρα Desktop PC (Η/Υ)

από 15
χωρίς ΦΠΑ
από 19
με ΦΠΑ

Επισκευή / Αλλαγή σκληρού δίσκου Desktop PC (Η/Υ)

από 15
χωρίς ΦΠΑ
από 19
με ΦΠΑ

Τεχνικός έλεγχος Desktop PC (Η/Υ)

ΔΩΡΕΑΝ
ΕΛΕΓΧΟΣ

Καθαρισμός βρεγμένης συσκευής Desktop PC (Η/Υ)

25
χωρίς ΦΠΑ
30
με ΦΠΑ

Επισκευή power button (On/Off) Desktop PC (Η/Υ)

Επικοινωνία
για κόστος

Επισκευή / Αλλαγή DVD-Rom Desktop PC (Η/Υ)

Επικοινωνία
για κόστος

Εγκατάσταση Windows & εφαρμογών Desktop PC (Η/Υ)

20
χωρίς ΦΠΑ
25
με ΦΠΑ

Backup / Ανάκτηση αρχείων Desktop PC (Η/Υ)

Επικοινωνία
για κόστος

Καθαρισμός ιών & Antivirus Desktop PC (Η/Υ)

16
χωρίς ΦΠΑ
20
με ΦΠΑ

Καθαρισμός συστήματος ψύξης Desktop PC (Η/Υ)

20
χωρίς ΦΠΑ
25
με ΦΠΑ

Επισκευή / Αλλαγή τροφοδοτικού Desktop PC (Η/Υ)

20
χωρίς ΦΠΑ
25
με ΦΠΑ

Επισκευή / Αλλαγή κάρτας γραφικών Desktop PC (Η/Υ)

20
χωρίς ΦΠΑ
25
με ΦΠΑ

* Οι τιμές είναι ενδεικτικές και μπορεί να διαφοροποιούνται.
Καλέστε μας για επιβεβαίωση, τηλέφωνο 2104400028

Πόσο χρόνο χρειάζεται για επισκευή στο Desktop (Η/Υ);

Στο FixerLab οι περισσότερες βλάβες για όλα σχεδόν τα μοντέλα Desktop (Η/Υ) επιδιορθώνονται συνήθως σε 1 ημέρα.
Επειδή όμως υπάρχουν και κάποιες βλάβες οι οποίες δεν είναι προφανείς, μπορεί να χρειαστεί περισσότερος χρόνος, όπως για παράδειγμα η επισκευή στην μητρική πλακέτα.

Ποιο είναι το κόστος για επισκευή Desktop (Η/Υ);

Η τιμή εξαρτάται κάθε φορά από το πρόβλημα της συσκευής, το μοντέλο και τα ανταλλακτικά που θα χρειαστούν.
Στο FixerLab ο τεχνικός έλεγχος της συσκευής σας γίνεται Δωρεάν εφόσον προχωρήσουμε σε επισκευή και πληρώνεται μόνο το κόστος της βλάβης που θα έχει συμφωνηθεί.

Το Desktop (Η/Υ) μου είναι ασφαλή καθώς και τα δεδομένα μου;

Στο FixerLab τα δεδομένα σας παραμένουν ασφαλή και ως έχει στην συσκευή σας εφόσον αυτή είναι λειτουργική και δεν έχει ήδη κάποιο πρόβλημα, όπως για παράδειγμα στο λογισμικό του Desktop (Η/Υ) σας.
Για τον λόγο αυτό και για πολλούς ακόμα σας ενημερώνουμε αναλυτικά για τα βήματα που πρέπει να γίνουν και αποφασίζετε εσείς.

Τι γίνεται στην περίπτωση που το Desktop (Η/Υ) μου είναι εντός εγγύησης;

Στο FixerLab πάντα ενημερώνουμε τον πελάτη πριν προχωρήσουμε σε κάποια επισκευή ειδικά αν αυτή είναι ακόμα εντός εγγύησης.
Σκοπός μας είναι πάντα το καλύτερο για κάθε πελάτη και επισκευή ξεχωριστά σαν να ήταν δική μας, αυτό σημαίνει ότι ενημερώνουμε για κάθε επιλογή και διαδικασία και από εκεί και πέρα κρίνει ο πελάτης πως θέλει να προχωρήσει.

Μπορεί να γίνει επισκευή με δικό μου ανταλλακτικό στο Desktop (Η/Υ) μου;

Στο FixerLab παρέχουμε την δυνατότητα επισκευής με δικό σας ανταλλακτικό εφόσον αυτό είναι σωστό και πληρεί τις προδιαγραφές της εκάστοτε συσκευής.
Ανάλογα το πρόβλημα και την βλάβη πληρώνεται μόνο το κόστος για την εργασία της εκάστοτε βλάβης ανεξαρτήτως αποτελέσματος ή ελάττωμα και ποιότητας του ανταλλακτικού σας κλπ.
Ο λόγος είναι διότι ο τεχνικός θα αφιερώσει χρόνο και εργασία για την επισκευής σας.