Όροι χρήσης & Παραλαβής

  1. Ο πελάτης κατά την παράδοση της συσκευής του οφείλει να δώσει στους τεχνικούς του FixerLab τον κωδικό πρόσβασης της συσκευής για τον έλεγχο ή την επισκευή της βλάβης.
    Σε περίπτωση μη παράδοσης του κωδικού συσκευής οι τεχνικοί δεν θα μπορέσουν να ελέγξουν την συσκευή πριν αλλά και μετά την επιδιόρθωση έτσι ώστε να επιβεβαιώσουν την ορθή λειτουργία κατά την παράδοση της.

  2. Ο πελάτης πριν αποστείλει την συσκευή του στο FixerLab πρέπει να δημιουργήσει επαρκή και πλήρη αντίγραφα ασφαλείας των δεδομένων της.
    Το FixerLab δεν φέρει καμία ευθύνη για την απώλεια των δεδομένων που υπάρχουν στην συσκευή κατά την διάρκεια εκτέλεσης των τεχνικών εργασιών.

  3. Το FixerLab δεν φέρει καμία ευθύνη για τα επιμέρους στοιχεία hardware που υπάρχουν στην συσκευή τόσο αυτά που έχουν βλάβη όσο και για εκείνα που δεν έχουν ούτε χρειάζονται έλεγχο ή επισκευή από το FixerLab.

  4. Ο πελάτης δίνει συγκατάθεση ότι η συσκευή που στέλνει στο FixerLab δεν λειτουργεί ορθά ή έχει υποστεί βλάβη. Η περιγραφή της βλάβης δίνεται κατά απόλυτη κρίση του πελάτη.

  5. Το FixerLab όταν διαπιστώσει την πλήρη βλάβη της συσκευής μετά από ενδελεχή έλεγχο ενημερώνει τον πελάτη για την κατάσταση.
    Προχωράμε την επισκευή μετά από την συγκατάθεση του πελάτη ενώ τον έχουμε ενημερώσει επαρκώς όσον αφορά το κόστος, την βλάβη και τον χρόνο παράδοσης.

  6. Ο πελάτης δηλώνει ρητά ότι η ηλεκτρονική συσκευή που έχει στείλει στο FixerLab για έλεγχο ή επισκευή δεν καλύπτεται από εργοστασιακή ή άλλου είδους εγγύηση.

  7. Εάν κάποια συσκευή έχει εργοστασιακή ή άλλου είδους εγγύηση, μετά το πέρας του ελέγχου ή της επισκευής η εγγύηση παύει να ισχύει.
    Το FixerLab δεν φέρει καμία ευθύνη διότι η συσκευή έχει αποσταλεί με συγκατάθεση του πελάτη.

  8. Για τον χρόνο ενημέρωσης του πελάτη μετά τον έλεγχο ή την επισκευή της βλάβης δεν παρέχεται εγγύηση
    Η χρονική παράδοση εξαρτάται από την παραλαβή του ανταλλακτικού και την έκβαση της επισκευής.
    Το FixerLab δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση καθώς και για τις συνέπειες που μπορεί να έχει για τον πελάτη.

  9. Για τον έλεγχο ή την επιδιόρθωση της συσκευής σας δεν χρειάζεται να μας αποστείλετε τα παρελκόμενα της (πχ. sim, sd, φορτιστής, θήκη κλπ), εκτός και αν αυτό κρίνετε απαραίτητο έπειτα από επικοινωνία.
    Το FixerLab δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση απώλειας.

  10. Η αποστολή της συσκευής σας γίνεται με δική σας ευθύνη και είστε υποχρεωμένοι να την συσκευάσετε σωστά έτσι ώστε να αποφευχθεί κάποιο δυσάρεστο γεγονός.
    Το FixerLab δεν φέρει καμία ευθύνη για την αποστολή και παραλαβή.

  11. Υπεύθυνη για τον χρόνο και τρόπο παράδοσης είναι αποκλειστικά και μόνο η εκάστοτε μεταφορική εταιρία, ως εκ τούτου το FixerLab δεν ευθύνεται  για τυχόν καθυστερήσεις στην παραλαβή/παράδοση.

Ενδεικτικά αναφέρουμε:

  • Να χρησιμοποιήσετε φυσαλίδες για το τύλιγμα της συσκευή σας και να επιλέξετε το ανάλογο κουτί για την συσκευασία έτσι ώστε να μην κουνιέται ή χτυπιέται, όπως επίσης και για να μην υπάρξει επιπλέον περιττό κόστος βάση όγκου.

  • Αν δεν έχετε φυσαλίδες μπορείτε να προμηθευτείτε από οποιοδήποτε κατάστημα χαρτικών ή χρωμάτων.
    Εναλλακτικά επικοινωνήστε με την μεταφορική εταιρία για να ρωτήσετε και να ενημερώσετε για την συσκευασία.

  • Για αποστολή της συσκευής σας την επόμενη εργάσιμη ημέρα  συνεργαζόμαστε με την μεταφορική “ΕΛΤΑ Courier”.
    Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210210210210.

  • Για αποστολή της συσκευής σας αυθημερών  συνεργαζόμαστε με την μεταφορική “Παράδοση Τώρα”.
    Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210210210210.

Συσκευή αντικατάστασης

Συσκευή αντικατάστασης παρέχεται:

  1. Μόνο για βλάβες κινητών τηλεφώνων.
  2. Κατόπιν επικοινωνίας και διαθεσιμότητας.
  3. Ελάχιστη χρέωση 6 ευρώ για τα έξοδα των μεταφορικών.
  4. Για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα των 3 εργάσιμων ημερών*.
  5. Στην περίπτωση βλάβης από δική σας υπαιτιότητας ή κακής χρήσης τότε επιβαρύνεστε το κόστος της επισκευής.
  6. Υπάρχει χρέωση ασφαλείας 80-100 ευρώ τα οποία επιστρέφονται με την επιστροφή της συσκευής.

* Για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα των 3 εργάσιμων ημερών θα υπάρξει ένα ενδεικτικό κόστος των 10€.

Επικοινωνία

Για οποιαδήποτε απορία, διευκρίνηση ή ερώτηση έχετε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Θα χαρούμε πολύ να σας εξυπηρετήσουμε και να δώσουμε λύση στο πρόβλημά σας.

Ωράριο λειτουργίας Τηλεφωνικού κέντρου